عشق اول(مهدی احمدوند)

عشق اول(مهدی احمدوند)

چقده سخته بدونی اون که میخوایش نمیمونه که دلش یه جای دیگس و همه وجودش مال اونه چقده برای اونکه جون میدی غریبه باشی بگی میخوام با تو باشم بگه میخوام که نباشی......................................................

 

 



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت16:06---24 بهمن 1392
بزرگترین اقیانوس جهان آرام استپس آرام باشیم تابزرگ شویم

ســـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــلام خسته نباشی؟

من به شماسر زدم وپسندیدم......

خوشحال میشم اگر شما هم سر بزنید.وکامنت بذارید..........
پاسخ:حتما سر میزنم


kimiya
ساعت11:26---15 بهمن 1392
با عرض سلام .

خواهش مندیم به جمع ما بپیوندیدوامتیاز بگیرید.چت روم دیما یا دیما چت از شما دعوت میکند حتما سری بزنیدو خواهشن لینکشو توی وبتون بزارید.



http://dimachat.ir


mogtaba36
ساعت20:26---10 بهمن 1392
لاااااااااااااااااایــــــــــ ــــــــــــــــــــک...

عذر خواهی میکنم ادرس رو کامل وارد نکرده بودم منتظر حضورتون هستم
پاسخ:خواهش میشه حتما میام


کریم
ساعت15:10---6 بهمن 1392
ازکجا میدونی تارا طرفداری منو نمیخواد؟؟؟؟؟؟؟؟

اصن ازکجا معلوم طرفداری خودتو بخواد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه تارا عشقته،زندگی منه!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:مرسی عجقم


mogtaba36
ساعت16:14---5 بهمن 1392
به سلامتی اونایی که جرات دارن ومیگن دیگه نمی خوامت.نه اونایی که میگن میدونی چیه؟تو لیاقت بهتر ازمن رو داری.

وب زیبایی داری ،خوشحال میشم به منم سر بزنی
پاسخ:خیلی ممنون از نظرت آدرس وبت ایراد داره لطف کن دوباره بذار حتما سر میزنم....


امیرمحمد
ساعت22:13---30 دی 1392
نه بابا !!جان من؟ارزون بده مشتری شیم!

اتیه
ساعت11:27---28 دی 1392
تارا طرفداری مثل تو نمیخواد کریم تارا عشق منه و خودم طرفدار پرپاقرصشم
پاسخ:مرسی عزیزم


گــمــركــ چــت
ساعت15:39---26 دی 1392
سلام عزيزم خدايي من تازه دارم روم ميزنم



اگه توسنتي اگه ميشه بيا تباديل لينك كنيم



آموزش با اسم گــمــركــ چـــت منو لينك كن



http://gomrokchat.ir.loxblog.com


کریم
ساعت21:57---25 دی 1392
تارا واقعا غیر من و بچه ها کسی بت سر میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

شوخی کردم جوجه!!!!!!!!!!

خودم ی تنه طرفدارتم.........جونم
پاسخ:مرسی گلم


امیر علی sooti
ساعت19:46---21 دی 1392
پس خوانندس ... بابا هرکی از مامان جونش قهر میکنه میره خواننده میشه ... دوستم یه کلیپ پر کرده کلی میخندی ...
پاسخ:ایول به دوستت!!!!!


امیر علی sooti
ساعت21:59---19 دی 1392
مهدی احمدوند کیه ؟ ها کیه ؟

ali
ساعت15:07---19 دی 1392
فروش موبايل کامپيوتر و شارژ ارزان در
edehkala.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 دی 1387برچسب:, ] [ 13:9 ] [ تــ ـ ـ ـ ـارا ] [ ]