عشق اولت کی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت18:35---4 دی 1392
من با سوسن موافقم اون درست میگه خودت داری اشتباه میکنی .بهت توصیه میکنم به پسرا اعتماد نکنی
پاسخ:پسرای گرامی از خودشون دفاع کنن که کاری از من بر نمیاد


سوسن
ساعت13:30---4 دی 1392
من عاشق پسر دایی ام بودم اونم میگفت دوسم داره ولی بعدش از طریق یکی از دوستام فهمیدم که دوس دختر داره اونم نه یکی چند تا!!!!واقعا افسرده شدم اما بعد از یه مدت فهمیدم که هیچ پسری لیاقت عشق پاک دختری رو نداره
پاسخ:واقعا متاسفم اما اشتباه میکنی همه پسرا مث هم نیستن


mehdi.ma31
ساعت21:22---2 دی 1392
من ی بار عاشق شدم اونم مریـــــــــــــــم ک همه زتدگیمه.عاشقشم.یا مریم یا هیچکس
پاسخ:واقعا به مریم جون تبریک میگم


علی
ساعت20:30---2 دی 1392
عشق اول و آخرم پریسا
پاسخ:مرسی از نظرت میتونی ب عشقت بگی بیاد تو وبم و خوشحالش کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, ] [ 20:10 ] [ تــ ـ ـ ـ ـارا ] [ ]