تولدم مبارک

تولدم مبارک

تولد تولد تولدم مبارک!!! 

فردا تولدمه 

 

اولین افرادی که بم تبریک گفتن دوتا از بهترین دوستام الی و فاطمه بودن از همینجا ازشون تشکر میکنم 

 

اینم آدرس سایت الیhttp://www.ghalbyakhi9.loxblog.com/حتما بش سر بزنید ارزشش رو داره!!!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

اتیه
ساعت20:38---6 بهمن 1392
چند روز ما به تو سر نزدیم تولدت شد بی خبر تولد گرفتی گله میکنی که چرا یادت نیستیم خودت میدونی من نمیدونم صبح چی خوردم چه برسه به اینکه تولدت یادم باشه تولد خودمم تو یادم انداختی حالا بگذریم تولدت مبارک خشگلم فدات شم البته میدونی قربون و صدقه های من الکیه
پاسخ:مرسی گلم لطف داری تاریخ تولد مهم نیس مهم دوستیمونه...منم خنده


کریم
ساعت15:31---6 بهمن 1392
بابا الی جون اینا شوخیه!!!!!!!!!!!
جدی نگیر عقشم.........


sara
ساعت11:18---4 بهمن 1392
سلام
وب زیبایی داری
خیلی خوشم اومد
موفق باشی


sarasara
ساعت17:40---3 بهمن 1392
سلام


از وبلاگت خوشم اومد قشنگه
پاسخ:مرسی عزیزم


الی
ساعت13:38---3 بهمن 1392
چیچیو حق کاملا با اونه میکشمت.تارا منو بگو ب چه خری تبریک گفتم والا
پاسخ:من چقدر بد بختم خب شما باهم کنار بیایین من دیگ لال میشم بیا.................................................................................................................................................................


کریم
ساعت19:35---2 بهمن 1392
من هنوز از پی چشمان قشنگت مستم

پس بنویس بیادت هستم....................

تولدت مبارک عزیزم

.

.

عزیزم تولدتو فرداس.منم میتونستم از2ماه پیش تبریک بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ولی مهم اینه ک درس شب تولد آدم بهش تبریک بگن ک من اولین نفر بودم...

از طرف بدترین دوستت.............
پاسخ:ممنون که بیادم بودی فاطمه حق کاملا با تو...ببخش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:42 ] [ تــ ـ ـ ـ ـارا ] [ ]